Bestellen

Wij bieden gratis bezorging aan voor alle bestellingen via onze shop.

Via de chat op onze website kan je het snelst antwoord verwachten. Je kan ons ook steeds mailen via klantenservice@largofit.nl.

Zin in een babbel aan de telefoon of even appen met ons? Ook dat kan! Tijdens de kantooruren zijn we bereikbaar via het nummer +31 852 080 514.

Wil je ons liever een goede oude brief sturen of even langskomen bij ons in de winkel? Dat kan op het adres Largo Fit, Stadsheide 3, 3500 Hasselt, België.

Indien je bestelling nog niet verzonden is kan je ons contacteren om eventuele wijzigingen door te geven.

Als je bestelling nog niet verzonden is kan je deze zonder probleem annuleren. Laat het ons gewoon even weten en wij doen het nodige.

Betaling

Ja, dit kan via kredietkaart. Het bedrag van je bestelling wordt gereserveerd en vervolgens pas na de levering afgehouden.

Van zodra wij je retour succesvol verwerkt hebben ontvang je binnen de 5 werkdagen je terugbetaling, via de oorspronkelijke betaalwijze.

Op dit moment kan je helaas niet met ecocheques betalen.

Bezorging

Je kan de actuele status van de bezorging van je pakje controleren via de track en trace link die je ontvangen hebt bij de verzending van je bestelling.

Voor bestelling tot 30 kg kan je deze binnen 2-3 werkdagen (na je verzendbevestiging) verwachten. Voor grotere of zwaardere bestellingen kan je best rekening houden met een termijn van 3 tot 4 werkdagen (na je verzendbevestiging) voor de bezorging.

Over het algemeen zien we dat je bestelling de eerstvolgende werkdag nadat het verzonden is bezorgd wordt.

Je kan je bestelling ook afhalen in onze winkel in Hasselt, België. De mogelijkheid voor afhaling is beschikbaar bij het afrekenen van je bestelling.

Wij bieden gratis bezorging aan voor alle bestellingen via onze shop.

Retourneren

Binnen de 30 dagen na bezorging van je bestelling heb je 2 retourmogelijkheden:

- Je kan je product inruilen voor een ander product.
- Je kan het product retourneren en je geld laten terugstorten.

1. Je meld je product bij ons aan voor retour.

2. Maak je product klaar voor de terugreis. Zorg ervoor dat het product zo goed mogelijk verpakt is, liefst in de originele verpakking. Heb je de originele verpakking niet meer? Geen probleem, verpak het product zo goed mogelijk en we zullen bij ontvangst de eventuele waardevermindering bepalen op basis van de staat van het product.

3. Voeg het retourformulier bij aan je retourzending.

4. Bezorg de retour aan de verzendpartner en wacht vervolgens op een bericht van ons voor de status van retour.

Garantie en herstellingen

Indien je product een defect of fabricagefout vertoont binnen de garantieperiode dan zorgen wij steeds voor gratis reparatie.

Is het product defect door je eigen fout? Ook dan zullen wij je van dienst zijn met de herstelling. Hiervoor zal je wel moeten betalen. In dit geval zullen we eerst je product onderzoeken en een prijsopgave maken voor de herstelling. Vervolgens kan je zelf nog beslissen als je wilt doorgaan met de herstelling.

Klantenservice

Stuur ons een mailtje